Reklamacje i zwroty

Polityka zwrotów i refundacji:

Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.

O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres sklep@czulaperla.pl

Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek płatniczy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Warunki zwrotów:

Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:

  • Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni
  • Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu

Zwrotowi nie podlegają następujące towary:

  • Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
  • Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą być zwrócone, np. towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których data ważności minęła.
  • Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu i po dostarczeniu zostały rozpakowane.
  • Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania.

Zwrot towarów

Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru. Towar należy wysłać na następujący adres:

Beata Detko
Poklatki 32
63-005 Kleszczewo
tel 721900602
paczkomat CEJ01M

Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.

Reklamacje

  1. Biżuteria Czuła Perła objęta jest 6-miesięczną gwarancją. W przypadku niezgodności towaru z umową, Kupującemu przysługuje możliwość złożenia reklamacji w następującej kolejności:

a. Reklamację należy złożyć mailowo na beata.detko@gmail.com, przesyłając zdjęcie reklamowanego produktu wraz z opisem niezgodności z umową oraz datą zakupu.

b. Po otrzymaniu w/w maila od Kupującego, sprzedawca w ciągu 14 dni roboczych, informuje Kupującego drogą mailową, jak przebiega dalszy proces reklamacyjny. W przypadku konieczności odesłania reklamowanego produktu Kupującego do sprzedawcy, koszty wysyłki ponosi sprzedawca.

2. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Sklep – Sprzedawca.

3. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru. Ponadto, zdjęcia przedstawiające Biżuterię z użyciem kamieni naturalnych oraz naturalnych pereł są zdjęciami poglądowymi, a Sprzedający dąży do uzyskania podobnego efektu, jednak każdy jeden egzemplarz biżuterii będzie się różnić między sobą, co wynika z naturalnych półproduktów, które nigdy nie są takie same. Każda jedna kulka kamienia naturalnego czy każda jedna perełka jest inna i może różnić się odcieniem, połyskiem czy wielkością. Ubytki w kamieniach potwierdzają ich prawdziwość i nie są podstawą do reklamacji.

4. Reklamacji nie podlegają:

a) Powłoki złocone w tym ścieranie się złocenia. Jest to naturalny proces.
b) Uszkodzenia mechaniczne wynikające z niewłaściwego użytkowania i konserwacji produktu – przerwana / przetarta nić.
c) Utleniane się srebra i srebra złoconego na ciemny i miedziany kolor (w przypadku złocenia), które wynika z jego właściwości chemicznych. Do tego procesu przyczyniają się związki siarki występujące w powietrzu. Wchodzą one w reakcje ze srebrem tworząc ciemny osad na powierzchni biżuterii.

5. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;

b) żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady.
Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad
albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla
Klienta;

6.  Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę sposobu usunięcia wady zażądać wymiany Produktu na wolny od wad, albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

Kontakt do mnie

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się ze mną drogą mailową na adres sklep@czulaperla.pl.