Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.
O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres sklep@czulaperla.pl
Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek płatniczy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:
Zwrotowi nie podlegają następujące towary:
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania.
Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru. Towar należy wysłać na następujący adres:
Beata Detko
Poklatki 32
63-005 Kleszczewo
tel 721900602
paczkomat CEJ01M
Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.
a. Reklamację należy złożyć mailowo na beata.detko@gmail.com, przesyłając zdjęcie reklamowanego produktu wraz z opisem niezgodności z umową oraz datą zakupu.
b. Po otrzymaniu w/w maila od Kupującego, sprzedawca w ciągu 14 dni roboczych, informuje Kupującego drogą mailową, jak przebiega dalszy proces reklamacyjny. W przypadku konieczności odesłania reklamowanego produktu Kupującego do sprzedawcy, koszty wysyłki ponosi sprzedawca.
2. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Sklep – Sprzedawca.
3. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru. Ponadto, zdjęcia przedstawiające Biżuterię z użyciem kamieni naturalnych oraz naturalnych pereł są zdjęciami poglądowymi, a Sprzedający dąży do uzyskania podobnego efektu, jednak każdy jeden egzemplarz biżuterii będzie się różnić między sobą, co wynika z naturalnych półproduktów, które nigdy nie są takie same. Każda jedna kulka kamienia naturalnego czy każda jedna perełka jest inna i może różnić się odcieniem, połyskiem czy wielkością. Ubytki w kamieniach potwierdzają ich prawdziwość i nie są podstawą do reklamacji.
4. Reklamacji nie podlegają:
a) Powłoki złocone w tym ścieranie się złocenia. Jest to naturalny proces.
b) Uszkodzenia mechaniczne wynikające z niewłaściwego użytkowania i konserwacji produktu – przerwana / przetarta nić.
c) Utleniane się srebra i srebra złoconego na ciemny i miedziany kolor (w przypadku złocenia), które wynika z jego właściwości chemicznych. Do tego procesu przyczyniają się związki siarki występujące w powietrzu. Wchodzą one w reakcje ze srebrem tworząc ciemny osad na powierzchni biżuterii.
5. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;
b) żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady.
Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad
albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla
Klienta;
6. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę sposobu usunięcia wady zażądać wymiany Produktu na wolny od wad, albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się ze mną drogą mailową na adres sklep@czulaperla.pl.